Найближчі події
Франчайзинг 2024

Міжнародна спеціалізована виставка
2 - 4 квітня 2024 р.

Індустрія торгівлі 2024

Міжнародний форум технологій та обладнання для торгівлі
2 - 4 квітня 2024 р.

ВИСТАВКА — ФОРУМ РОЗПОДІЛЕНА ГЕНЕРАЦІЯ GREEN:EXPO альтернативна енергетика 2024
Green Expo 2024

Виставка альтернативної енергетики
23 - 24 травня 2024 р.

REX 2024

Двадцять шоста міжнародна виставка реклами та маркетингу
10 - 12 вересня 2024 р.

T-REX 2024

Шіснадцята міжнародна виставка сучасного друку
10 - 12 вересня 2024 р.

SECURITY 2.0

Міжнародна спеціалізована виставка-форум з безпеки
2 — 3 жовтня 2024 р.

ХОЛОД ЕКСПО 2023

Виставка технологій охолодження та заморожування для бізнесу
Зустрінемось після Перемоги!

HD ТЕХНОПОЛІГОН 2023

Міжнародна виставка-демонстрація важкої техніки та обладнання
Зустрінемось після Перемоги!

elcomUkraine 2023

Міжнародна виставка енергетики, електротехніки, енергоефективності
Зустрінемось після Перемоги!
Співорганізатор: fairtrade GmbH & Co. KG.

SOLAR Ukraine 2023

Міжнародна виставка, присвячена генерації та використанню сонячної енергії в Україні
Зустрінемось після Перемоги!

EIA: електроніка і промислова автоматизація 2023

Міжнародна виставка
Зустрінемось після Перемоги!

UADEF EXPO 2023

Міжнародна спеціалізована виставка озброєнь
Зустрінемося після перемоги!

PLUG-IN UKRAINE 2023

П'ята міжнародна виставка електротранспорту та гібридів
Зустрінемось після Перемоги!

Світ стрімко розвивається, з’являються нові маркетингові інструменти, цифрові технології щохвилинно пропонують щось нове й інноваційне.
Попри все це, саме виставки залишаються одними з найнадійніших інструментів розвитку різних форм бізнесу, дозволяють розширювати клієнтську базу і підвищувати продажі, знаходити способи оптимізації виробничих процесів, посилювати конкурентоспроможність, забезпечувати позитивне сприйняття бренду або компанії, збільшувати репутаційний капітал.
Напрямки і завдання
  • Залучати нових клієнтів.
  • Утримувати постійних клієнтів.
  • Відновлювати відносини з втраченими клієнтами.
  • Демонструвати переваги товарів або послуг, представляти новинки.
  • Оцінювати затребуваність продуктів, виявляти потреби клієнтів.
  • Проводити маркетингові дослідження, визначати перспективні напрямки розвитку, нові ринки, цільові групи, канали збуту.
  • Вивчати конкурентне середовище, вести конкурентну боротьбу, справляти на клієнтів краще порівняно з конкурентами враження.
  • Демонструвати переваги над конкурентами (завдяки пріоритетному розташуванню і розмірам стенду; статусу спонсора).
  • Набувати або зміцнювати статус експерта у професійному і клієнтському середовищі (завдяки виступу в рамках ділової або наукової програми виставки).

Сформувати або підтримувати репутацію успішної, стабільної і надійної компанії, позиціонувати компанію як лідера ринку, справити на цільову аудиторію позитивний вплив (завдяки пріоритетному розташуванню і розмірам стенду, характеристикам продукту, кваліфікації, зовнішньому вигляду, манерам поведінки персоналу; статусу спонсора).

  • Здійснювати рекламний вплив на цільову аудиторію, підвищувати впізнаваність бренду або компанії.
  • Привертати підвищену увагу до бренду або компанії (завдяки спонсорським можливостям).
  • Знаходити постачальників сировини, обладнання, витратних матеріалів; ефективні рішення та ідеї для оптимізації виробництва і підвищення продуктивності (бенчмаркінг).
  • Залучати кваліфікований персонал.
  • Підтримувати відносини з партнерами.

Встановити чи підтримати корисні зв'язки із VIP-відвідувачами (представниками держструктур, галузевих установ, професійних асоціацій).

Встановити контакти або підтримати відносини з представниками галузевих і ділових ЗМІ.