English

Russian

Оберіть виставку
Учасникам > Переваги виставок
 
Карта сайтаНаписать письмоПоискРаспечатать страницу







Переваги виставок

Навіщо брати участь у виставці?

Головна відмінність і перевага виставки перед іншими інструментами маркетингу і реклами полягає в тому, що це найбільш персоналізований інструмент маркетингу, що ґрунтується на особистому спілкуванні. Мабуть, це найбільш важлива причина, яка спонукає до участі у виставках. Під час зустрічі з клієнтом на виставці учасник отримує можливість завоювати його довіру і отримати миттєву реакцію клієнта на свій продукт, а також інформацію про потреби, проблеми та інтереси саме цього клієнта. Однак виставка дає й інші унікальні переваги для просування ваших товарів і послуг. Ось основні з них:

1. Необмеженість обсягу наданої інформації: ви можете продемонструвати не один продукт (як, наприклад, у друкованій рекламі), а цілу низку своїх продуктів саме так, як ви цього хочете.

2. Вартість одного контакту (витрати на участь у виставці в перерахунку на одного відвідувача) значно нижчі, ніж у будь-яких інших видах реклами.

3. Можливість демонстрації продукту в дії. Особливо це важливо для складних товарів (автомобілі, комп'ютери, верстати тощо), які неможливо уявити традиційними видами реклами.

4. Ефект концентрації уваги: газетну, щитову і телерекламу ваші споживачі та партнери мають можливість споглядати щодня, в той час як виставка (особливо велика і загальновизнана) є винятковою подією, що концентрує увагу і сприяє більш тісному знайомству з експозицією.

5. Вивчення попиту: демонструючи зразок і обговорюючи його комерційний потенціал з відвідувачами вашого стенду, ви отримуєте можливість аналізу потенційного ринку для нового товару. Серед відвідувачів стенду можуть бути і ваші конкуренти, проте ризик вартий того.

6. Поповнення клієнтської бази і встановлення нових контактів: на ваш стенд прийдуть не тільки ваші наявні, а й потенційні клієнти. Крім того, великі виставкові заходи, особливо міжнародні, привертають увагу зарубіжних гуру та експертів. У вас є можливість встановити необхідні контакти.

7. Безпосередній зворотний зв'язок: уточнення потреб клієнтури, миттєвий відгук про ваші продукти та іміджі компанії.

8. PR: інтерес до виставки представників засобів масової інформації дасть вам можливість встановити необхідні контакти і побачити матеріал про себе по телебаченню, радіо, у діловій і галузевій пресі.

9. Оцінка і коригування власної ринкової позиції. На виставці, як правило, присутні практично всі лідери галузі, тому у вас є можливість порівняти ваш продукт з аналогічними продуктами ваших конкурентів, оцінити інтерес відвідувачів до вас і конкурентів, зрозуміти власні конкурентні переваги і, у кінцевому підсумку, свою позицію на ринку.

10. Готовність до прийняття рішення про покупку: більшість відвідувачів прийде до вас на стенд не випадково, а завдяки зацікавленості саме у вашій продукції. Це означає, що вони вже готові до сприйняття інформації від ваших менеджерів, які працюють на стенді, і готові до прийняття рішення про покупку.

11. Психологічний ефект "нейтральної території". Контакти з потенційними замовниками нерідко стають ефективнішими через те, що ви приймаєте їх не в своєму офісі, а "на нічийній землі"; крім того, на виставці можливі (і нерідко плідні) контакти з конкурентами, недосяжні в іншій ситуації.






 Новини

 Каталоги виставок

БЕЗПЕКА 2017
17-20 октября 2017 г.

T-REX 2017
19-21 сентября 2017 г.

REX 2017
19-21 сентября 2017 г.

Автотрасса: дороги, мосты, тоннели 2017
12-14 апреля 2017 г.

ТехноПривод 2017
11-14 апреля 2017 г.


   
 © Компанія "Євроіндекс", 1994-2017. Карта сайтаНаписать письмоПоискРаспечатать страницу